Notice: Undefined index: menu_buk in /var/www/vhosts/solve.qlc.pl/nowa/tpl/top_menu_3.php on line 17

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/vhosts/solve.qlc.pl/nowa/tpl/top_menu_3.php on line 17

Notice: Undefined index: menu_buk2 in /var/www/vhosts/solve.qlc.pl/nowa/tpl/top_menu_3.php on line 33

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/vhosts/solve.qlc.pl/nowa/tpl/top_menu_3.php on line 33

Agent Call Center

W przypadku użytkowników MessengerCTI, którzy skonfigurowali swoją centralę z opcją Agenta Call Center, otwierają się nowe możliwości obsługi oraz zarządzania kolejkami Call Center. Dodatkowa ikona "Status agenta" na pasku systemowym systemu operacyjnego staje się kluczowym elementem w codziennej pracy. Zapoznaj się z zaawansowanymi funkcjonalnościami, które umożliwiają sprawną organizację pracy i skuteczne zarządzanie procesami Call Center.

Funkcje dostępne w aplikacji MessengerCTI:

  1. Zaprogramowane przyciski obsługi: Korzystaj z do czterech zaprogramowanych przycisków, umożliwiających szybkie przełączanie się między stanem logowania a wylogowania z kolejki Call Center, oraz aktywacją lub dezaktywacją przerw agenta. Wykorzystaj te funkcje, aby elastycznie dostosować się do zmieniających się warunków pracy.

  2. Obsługiwane kolejki Call Center: Na specjalnej zakładce aplikacji, uzyskasz dostęp do obsługiwanych kolejek wraz z informacją o liczbie zalogowanych oraz oczekujących agentów. Monitoruj bieżący stan i efektywnie zarządzaj dostępnością zespołu, co przekłada się na zwiększoną efektywność obsługi.

  3. Lista nieodebranych połączeń: Sprawdź listę nieodebranych połączeń, w tym numery i kontakty do oddzwonienia. Dzięki tym informacjom, szybko podejmuj decyzje i planuj efektywnie dalsze działania.

  4. Dodatkowe okno oddzwaniania: Wykorzystując listę oddzwonienia, otwórz dodatkowe okno umożliwiające nawiązywanie połączeń. Potwierdzaj skuteczność oddzwonienia przy użyciu specjalnego pola potwierdzającego, co wpływa na zwiększoną kontrolę nad procesem komunikacyjnym.

Odkryj pełen zakres funkcji oferowany przez MessengerCTI, aby efektywnie zarządzać codziennymi zadaniami w obszarze Call Center, połączeniami i dostępnością agentów. Zyskaj przewagę nad konkurencją poprzez skuteczne wykorzystanie nowoczesnych narzędzi pracy.

Napisz do nas

Na podstawie art. 32 ust 4 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, zwane dalej RODO Państwa dane przetwarzane są tylko do celów kontaktowych i nie będą udostępniane innym podmiotom niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Dane będą przetwarzane tylko i wyłącznie do momentu zrealizowania celu, dla którego zostały zebrane. Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych za pomocą formularza kontaktowego jest Firma "SOLVE Elektronika" z siedzibą w ul. Edukacji 48 43-100 Tychy Wybierając drogę kontaktu z nami za pomocą formularza kontaktowego, jednocześnie wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych takich jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres mailowy i telefon. Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Jeśli ktoś naruszy bezpieczeństwo Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.



 
 
pozycjonowanie stron bielsko