Notice: Undefined index: menu_buk in /var/www/vhosts/solve.qlc.pl/nowa/tpl/top_menu_3.php on line 17

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/vhosts/solve.qlc.pl/nowa/tpl/top_menu_3.php on line 17

Notice: Undefined index: menu_buk2 in /var/www/vhosts/solve.qlc.pl/nowa/tpl/top_menu_3.php on line 33

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/vhosts/solve.qlc.pl/nowa/tpl/top_menu_3.php on line 33
Wymagania i licencje

Wymagania i licencje

Oferujemy różnorodne opcje licencyjne, które umożliwiają dostosowanie rozwiązań do indywidualnych potrzeb, zapewniając skuteczną obsługę operacji Call Center.

Kluczowe licencje, które warto rozważyć:

  1. Licencja startowa Call Center (NCP.CallCenterStart-5A5CW): Inwestycja w tę licencję otwiera drzwi do obsługi pięciu abonentów-agentów oraz zarządzania pięcioma połączeniami oczekującymi w kolejkach. To doskonały wybór dla początkujących i średnich przedsiębiorstw, które poszukują skutecznych narzędzi Call Center.

  2. Dodatkowe licencje Agentów Call Center (NCP.CallCenterAgent-x): Rozszerz możliwości swojego zespołu poprzez zakup dodatkowych licencji agentów. Wybierz spośród opcji dla 1, 5 lub 10 agentów, dostosowując licencje do dynamicznego rozwoju i rozbudowy działalności.

  3. Dodatkowa licencja na kolejne połączenie oczekujące (NCP.CallCenterWaitingCalls-1): Optymalizuj elastyczność obsługi, decydując się na dodatkową licencję na kolejne połączenie oczekujące w kolejkach Call Center. To kluczowe rozwiązanie dla przedsiębiorstw, które kładą nacisk na błyskawiczną obsługę klientów.

  4. Aplikacja Slican CallCenterMAN: Wykorzystaj pełne możliwości aplikacji CallCenterMAN bez konieczności dodatkowego zakupu licencji. Administrator centrali, korzystając z narzędzi ConfigWEB, nadaje uprawnienia Managera Call Center, co eliminuje dodatkowe koszty.

  5. Aplikacja Slican MessengerCTI.Desktop: Zanim skorzystasz z funkcji MessengerCTI.Desktop, pamiętaj o konieczności zakupu odpowiedniej licencji, by w pełni korzystać z potencjału tej aplikacji do sprawnego zarządzania połączeniami.

Wymagania Sprzętowe Aplikacji CallCenterMAN:

  1. Centrale Slican: Upewnij się, że korzystasz z serwerów serii NCP z systemem 1.12 lub nowszym, aby zapewnić pełną kompatybilność z aplikacją CallCenterMAN.

  2. Komputer: Sprawdź, czy Twój komputer spełnia minimalne wymagania sprzętowe, działając na systemie operacyjnym Windows 7® lub nowszym. Aplikację CallCenterMAN znajdziesz pod adresem centrali, z sufiksem „cc” (np. https://192.168.0.254/cc), dostępną z poziomu przeglądarki internetowej.

Dzięki naszym kompleksowym rozwiązaniom licencyjnym oraz precyzyjnie spełnionym wymaganiom sprzętowym, osiągniesz wyższą efektywność w obszarze obsługi połączeń w Call Center.

Napisz do nas

Na podstawie art. 32 ust 4 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, zwane dalej RODO Państwa dane przetwarzane są tylko do celów kontaktowych i nie będą udostępniane innym podmiotom niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Dane będą przetwarzane tylko i wyłącznie do momentu zrealizowania celu, dla którego zostały zebrane. Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych za pomocą formularza kontaktowego jest Firma "SOLVE Elektronika" z siedzibą w ul. Edukacji 48 43-100 Tychy Wybierając drogę kontaktu z nami za pomocą formularza kontaktowego, jednocześnie wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych takich jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres mailowy i telefon. Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Jeśli ktoś naruszy bezpieczeństwo Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.



 
 
pozycjonowanie stron bielsko