Notice: Undefined index: menu_buk in /var/www/vhosts/solve.qlc.pl/nowa/tpl/top_menu_3.php on line 17

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/vhosts/solve.qlc.pl/nowa/tpl/top_menu_3.php on line 17

Notice: Undefined index: menu_buk2 in /var/www/vhosts/solve.qlc.pl/nowa/tpl/top_menu_3.php on line 33

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/vhosts/solve.qlc.pl/nowa/tpl/top_menu_3.php on line 33

Call Center

Optymalizuj obsługę klienta i zarządzaj ruchem telefonicznym

Oprogramowanie Call Center dostępnemu na serwerach NCP umożliwia konfigurację centrum obsługi Klientów, organizację ruchu telefonicznego w efektywne kolejki oraz monitorowanie wskaźników jakości obsługi.

W dziale obsługi klienta liczne firmy przeprowadzają pomiary różnorodnych parametrów związanych z jakością obsługi i poziomem satysfakcji klientów. Dzięki dokładnej analizie statystyk ruchu telefonicznego możesz skutecznie zarządzać systemami Call Center, podnosząc efektywność i jakość pracy konsultantów, handlowców oraz agentów.

Czy oprogramowanie Call Center jest dla mnie?

  • Czy chcesz uniknąć utraty klientów z powodu nieodebranych połączeń?

  • Czy zależy Ci na zbieraniu szczegółowych informacji o klientach i zwiększeniu wydajności firmy?

  • Czy prowadzisz intensywne kampanie telefoniczne i interesują Cię rozbudowane statystyki połączeń?

  • Czy pragniesz, aby nagrania telefoniczne w Twojej firmie były bezpieczne i skutecznie zarządzane?

  • Czy dbasz o profesjonalny wizerunek swojej firmy?

Slican CallCenterMAN - nowoczesne oprogramowanie do zarządzania centrami obsługi telefonicznej

Jeżeli na poprzednie pytanie odpowiedziałeś tak to rozwiązanie Slican CallCenterMAN pomoże Ci sprawnie zarządzać centrami obsługi telefonicznej. Nasza dedykowana aplikacja webowa zapewnia managerom dostęp do wielu narzędzi ułatwiających zarządzanie i optymalizację kosztów operacyjnych w biurach obsługi klienta, działach handlowych oraz centrach serwisowych. Elastyczność i łatwość dostępu z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej sprawiają, że kontrola nad ogromną ilością danych staje się prostsza.

Nie pozostawaj przypadkowi obsługi klienta! Wybierz Slican CallCenterMAN i zyskaj pełną kontrolę oraz efektywność w obszarze telefonicznej interakcji z klientem. Optymalizuj procesy, zbieraj dane, prowadź kampanie z rozbudowanymi statystykami, i dbaj o bezpieczeństwo nagrania - wszystko to z jednym kompleksowym rozwiązaniem - Slican CallCenterMAN.

 

Napisz do nas

Na podstawie art. 32 ust 4 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, zwane dalej RODO Państwa dane przetwarzane są tylko do celów kontaktowych i nie będą udostępniane innym podmiotom niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Dane będą przetwarzane tylko i wyłącznie do momentu zrealizowania celu, dla którego zostały zebrane. Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych za pomocą formularza kontaktowego jest Firma "SOLVE Elektronika" z siedzibą w ul. Edukacji 48 43-100 Tychy Wybierając drogę kontaktu z nami za pomocą formularza kontaktowego, jednocześnie wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych takich jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres mailowy i telefon. Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Jeśli ktoś naruszy bezpieczeństwo Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.



 
 
pozycjonowanie stron bielsko