WebCTI – to wygodny interfejs WWW dla zachowania pełnej kontroli nad centralą. WebCTI umożliwia definiowanie funkcji, takich jak blokowanie połączeń, aktywacja Slican MobilePhone (czyli zespolenie telefonu komórkowego z centralą) oraz pobieranie plików dźwiękowych z rozmów telefonicznych. WebCTI dostarcza również informacji o kosztach połączeń i historii kontaktów.
Panel wyszukiwania i dzwonienia:
Szybkie wyszukiwanie i nawiązywanie połączeń.
Panel nieodebranych połączeń:
Monitorowanie i zarządzanie nieodebranymi rozmowami.
Panel wiadomości głosowych:
Dostęp do nagranych wiadomości głosowych.
Panel zrealizowanych rozmów:
Śledzenie kosztów zrealizowanych połączeń.
Panel nagranych rozmów:
Archiwizacja i odsłuchiwanie nagranych rozmów.
Panel podsumowań:
Analiza statystyk i kosztów związanych z telefonem.
WebCTI to narzędzie do obsługi połączeń, które zapewnia wyjątkową wygodę użytkowania. Elastycznie zarządzaj funkcjami centrali.
WebCTI – innowacyjne rozwiązanie, które umożliwia kompleksową kontrolę nad funkcjonalnością telefonu. Narzędzie WebCTI pozwala na połączenia z książki telefonicznej oraz zapewnia uprawnienia managera do zdalnego dostępu i zarządzania telefonem pracownika. Identyfikacja oparta na PINie telefonu zabezpiecza prywatność użytkowników. Dostarczamy informacje o bieżących kosztach połączeń i umożliwiamy kontrolę nad limitami na połączenia i doładowaniami.
Interface WebCTI został przygotowany w języku polskim i języku angielskim dla wygody użytkowników. WebCTI to kompleksowe rozwiązanie, które umożliwia wygodne zarządzanie funkcjami telefonu. Odkryj pełną kontrolę i bezpieczeństwo przy zmianie opisu telefonu, aktywacji/wyłączeniu usług, czy przypisaniu do innego działu/grupy. Wypróbuj WebCTI już dziś i doświadcz możliwości, jakie daje kompleksowe zarządzanie centralą.
Realizacja połączeń zwrotnych (CallBack) z telefonów komórkowych (MobilePhone).
Wygodna obsługa połączeń za pomocą komputera, telefonu GSM i przeglądarki.
Współpraca z różnymi typami telefonów: kompatybilność z telefonami softphone, cyfrowymi, IP oraz analogowymi.
Pełna funkcjonalność na wszystkich przeglądarkach - Internet Explorer, Chrome, Firefox.
Współpraca z różnymi systemami operacyjnymi - kompatybilność z systemami Android™, Windows Mobile, iOS.
Zdalny dostęp do ustawień telefonu - łatwy dostęp do ustawień telefonu z komputera, telefonu GSM, tabletu czy innego terminala.
Intuicyjne narzędzia do programowania indywidualnych ustawień telefonu.
Wygodny dostęp do najważniejszych funkcji centrali telefonicznej.
Funkcje kontroli: blokada telefonu, przywołanie konta, ustawienie budzika.
Usługi przekierowania: przekierowanie na numer MobilePhone, przekierowania (FWD), nie przeszkadzać (DND), usługa „Jestem tam”.
Szybki dostęp i połączenia z dowolnym kontaktem z książki telefonicznej.
Uprawnienia Managera: zdalny dostęp do telefonu pracownika: zmiana opisu telefonu, aktywacja/wyłączanie usług, przypisanie do innego działu/grupy.
Bezpieczna identyfikacja użytkowników przy użyciu PINu telefonu. Administrator centrali nie zna haseł poszczególnych użytkowników, co zabezpiecza prywatność.
Monitoring kosztów połączeń: bieżące informacje o kosztach połączeń, kontrola limitów na połączenia i doładowania.
Interfejs w języku polskim i angielskim