Notice: Undefined index: menu_buk in /var/www/vhosts/solve.qlc.pl/nowa/tpl/top_menu_3.php on line 17

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/vhosts/solve.qlc.pl/nowa/tpl/top_menu_3.php on line 17

Notice: Undefined index: menu_buk2 in /var/www/vhosts/solve.qlc.pl/nowa/tpl/top_menu_3.php on line 33

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/vhosts/solve.qlc.pl/nowa/tpl/top_menu_3.php on line 33

WebCTI – dla abonenta

WebCTI – to wygodny interfejs WWW dla zachowania pełnej kontroli nad centralą. WebCTI umożliwia definiowanie funkcji, takich jak blokowanie połączeń, aktywacja Slican MobilePhone (czyli zespolenie telefonu komórkowego z centralą) oraz pobieranie plików dźwiękowych z rozmów telefonicznych. WebCTI dostarcza również informacji o kosztach połączeń i historii kontaktów.

Po zalogowaniu, WebCTI prezentuje się jako zestaw paneli, związanych z ruchem telefonicznym. Znajdziesz tutaj:

  • Panel wyszukiwania i dzwonienia:

    • Szybkie wyszukiwanie i nawiązywanie połączeń.

  • Panel nieodebranych połączeń:

    • Monitorowanie i zarządzanie nieodebranymi rozmowami.

  • Panel wiadomości głosowych:

    • Dostęp do nagranych wiadomości głosowych.

  • Panel zrealizowanych rozmów:

    • Śledzenie kosztów zrealizowanych połączeń.

  • Panel nagranych rozmów:

    • Archiwizacja i odsłuchiwanie nagranych rozmów.

  • Panel podsumowań:

    • Analiza statystyk i kosztów związanych z telefonem.

WebCTI to narzędzie do obsługi połączeń, które zapewnia wyjątkową wygodę użytkowania. Elastycznie zarządzaj funkcjami centrali.

WebCTI – innowacyjne rozwiązanie, które umożliwia kompleksową kontrolę nad funkcjonalnością telefonu. Narzędzie WebCTI pozwala na połączenia z książki telefonicznej oraz zapewnia uprawnienia managera do zdalnego dostępu i zarządzania telefonem pracownika. Identyfikacja oparta na PINie telefonu zabezpiecza prywatność użytkowników. Dostarczamy informacje o bieżących kosztach połączeń i umożliwiamy kontrolę nad limitami na połączenia i doładowaniami.

Interface WebCTI został przygotowany w języku polskim i języku angielskim dla wygody użytkowników. WebCTI to kompleksowe rozwiązanie, które umożliwia wygodne zarządzanie funkcjami telefonu. Odkryj pełną kontrolę i bezpieczeństwo przy zmianie opisu telefonu, aktywacji/wyłączeniu usług, czy przypisaniu do innego działu/grupy. Wypróbuj WebCTI już dziś i doświadcz możliwości, jakie daje kompleksowe zarządzanie centralą.

Funkcjonalność WebCTI:

  • Realizacja połączeń zwrotnych (CallBack) z telefonów komórkowych (MobilePhone).

  • Wygodna obsługa połączeń za pomocą komputera, telefonu GSM i przeglądarki.

  • Współpraca z różnymi typami telefonów: kompatybilność z telefonami softphone, cyfrowymi, IP oraz analogowymi.

  • Pełna funkcjonalność na wszystkich przeglądarkach - Internet Explorer, Chrome, Firefox.

  • Współpraca z różnymi systemami operacyjnymi - kompatybilność z systemami Android™, Windows Mobile, iOS.

  • Zdalny dostęp do ustawień telefonu - łatwy dostęp do ustawień telefonu z komputera, telefonu GSM, tabletu czy innego terminala.

  • Intuicyjne narzędzia do programowania indywidualnych ustawień telefonu.

  • Wygodny dostęp do najważniejszych funkcji centrali telefonicznej.

  • Funkcje kontroli: blokada telefonu, przywołanie konta, ustawienie budzika.

  • Usługi przekierowania: przekierowanie na numer MobilePhone, przekierowania (FWD), nie przeszkadzać (DND), usługa „Jestem tam”.

  • Szybki dostęp i połączenia z dowolnym kontaktem z książki telefonicznej.

  • Uprawnienia Managera: zdalny dostęp do telefonu pracownika: zmiana opisu telefonu, aktywacja/wyłączanie usług, przypisanie do innego działu/grupy.

  • Bezpieczna identyfikacja użytkowników przy użyciu PINu telefonu. Administrator centrali nie zna haseł poszczególnych użytkowników, co zabezpiecza prywatność.

  • Monitoring kosztów połączeń: bieżące informacje o kosztach połączeń, kontrola limitów na połączenia i doładowania.

  • Interfejs w języku polskim i angielskim


 

 

Napisz do nas

Na podstawie art. 32 ust 4 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, zwane dalej RODO Państwa dane przetwarzane są tylko do celów kontaktowych i nie będą udostępniane innym podmiotom niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Dane będą przetwarzane tylko i wyłącznie do momentu zrealizowania celu, dla którego zostały zebrane. Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych za pomocą formularza kontaktowego jest Firma "SOLVE Elektronika" z siedzibą w ul. Edukacji 48 43-100 Tychy Wybierając drogę kontaktu z nami za pomocą formularza kontaktowego, jednocześnie wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych takich jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres mailowy i telefon. Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Jeśli ktoś naruszy bezpieczeństwo Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.



 
 
pozycjonowanie stron bielsko