Infolinie IVR to szybkie połączenia i sprawne kierowanie dzwoniących
Infolinie IVR w centralach Slican, gwarantują szybkie połączenia z wybranymi osobami oraz sprawną nawigację dzięki inteligentnym zapowiedziom słownym.
Samodzielna konfiguracja i rozbudowane systemy zapowiedzi
Dzięki systemowi Slican masz pełną kontrolę nad konfiguracją aż do 99 infolinii. Twórz i łącz je, budując rozbudowane systemy zapowiedzi zgodnie z potrzebami Twojego biznesu.
Możliwości infolinii IVR
-
Wybór opcji za pomocą klawiszy (DTMF): Zapewnij łatwą nawigację dla użytkowników dzięki możliwości wyboru opcji za pomocą klawiszy, zwiększając efektywność komunikacji. Przy użyciu klawiszy dzwoniący może uzyskać informacje albo połączenie z abonentem lub ich grupą.
-
Zapowiedź słowna: Użyj klarownych zapowiedzi słownych, aby podkreślić dostępność opcji i informacji. Dzwoniący do centrali zostanie skierowany na infolinię, gdzie usłyszy zapowiedź słowną
-
Interakcja podczas zapowiedzi: Zainicjuj interakcję z użytkownikami w trakcie zapowiedzi, zachęcając do aktywnego uczestnictwa, zadbaj o doświadczenie klienta.
-
Definicja działań za pomocą cyfr i symboli: Wykorzystaj różnorodność cyfr ( od 0 do 9) i symboli (* i # ) w celu zdefiniowania działań tj. połączyć z abonentem, grupą abonentów, kolejną zapowiedź, kolejną infolinię, numer skrócony. Dla wygodny można też wybrać numer wewnętrzny w czasie odsłuchiwania zapowiedzi.
-
Powtarzanie zapowiedzi: Zapewnij powtarzanie zapowiedzi, dla zwiększenia zrozumiałości. Zapowiedź odtworzy się ponownie, jeśli dzwoniący nie wybierze żadnego klawisza lub pomyli się
Infolinie IVR Slican są gotowe do pracy w każdym środowisku biznesowym, stanowiąc skuteczne narzędzie obsługi klienta.
Infolinie IVR dostępne są w serwerach Slican.