Notice: Undefined index: menu_buk in /var/www/vhosts/solve.qlc.pl/nowa/tpl/top_menu_3.php on line 17

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/vhosts/solve.qlc.pl/nowa/tpl/top_menu_3.php on line 17

Notice: Undefined index: menu_buk2 in /var/www/vhosts/solve.qlc.pl/nowa/tpl/top_menu_3.php on line 33

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/vhosts/solve.qlc.pl/nowa/tpl/top_menu_3.php on line 33

Call Center Manager

Slican Call Center Manager to oprogramowanie, które ułatwia procesy zarządzania w centrach obsługi klienta. Oferuje bogaty zestaw funkcji, umożliwiający precyzyjne monitorowanie i analizę pracy agentów oraz efektywną organizację ruchu telefonicznego. Pozwala na skuteczne zarządzanie obszarami takimi jak widok stanu kolejek, prezentacja statystyk połączeń czy analiza skuteczności działań.

Cechy kluczowe Call Center Manager:

  1. Widok stanu kolejek:

    • Precyzyjny widok stanu kolejek przypisanych do Managera (zorganizowany w osobnych okienkach.)

    • Dynamiczne odświeżanie okien kolejek, odzwierciedlając aktualny stan pracy kolejki i jej agentów.

  2. Prezentacja statystyk połączeń:

    • Precyzyjna prezentacja ogólnej liczby połączeń z Klientami w różnych jednostkach czasu (godzina, dzień, tydzień, miesiąc).

    • Szczegółowy podział na kontakty telefoniczne, obejmujące zarówno rozmowy przychodzące, jak i wychodzące, oraz te przekierowane przez kolejkę.

  3. Analiza skuteczności:

    • Dokładna analiza ogólnej liczby kontaktów nieskutecznych w różnych jednostkach czasu (połączenia porzucone, rozmowy utracone).

    • Skrupulatna prezentacja liczby kontaktów z Klientami zakończonych pomyślnie w pierwszym kontakcie.

  4. Oddzwanianie numerów porzuconych i utraconych:

    • Innowacyjna funkcja oddzwaniania numerów porzuconych i utraconych, zwiększająca szanse na nawiązanie kontaktu.

  5. Analiza czasu pracy agentów:

    • Szczegółowa analiza czasu pracy i zdarzeń agentów, obejmujących handlowców, konsultantów czy serwisantów.

  6. Harmonogramy raportów:

    • Przygotowywanie harmonogramów dystrybucji raportów, obejmujących okresy dzienny, tygodniowy i miesięczny.

  7. Generowanie wykresów SLA:

    • Generowanie wykresów średnich czasów oczekiwania połączeń przychodzących kolejki i połączeń z przekroczonym czasem SLA (Service Level Agreement).

  8. Szczegółowy podgląd dzienników:

    • Precyzyjny podgląd dzienników połączeń i zdarzeń agentów, jak handlowcy, konsultanci czy serwisanci, oraz połączeń kolejki.

  9. Lista zadań agenta:

    • Kompleksowa lista zadań agenta, obejmująca numery do oddzwonienia wraz z dziennikiem, umożliwiająca efektywne zarządzanie obowiązkami.

Slican Call Center Manager to klucz do optymalizacji operacji call center. Dzięki naszemu nowoczesnemu rozwiązaniu, skuteczne zarządzanie obsługą klienta staje się łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Zainwestuj w Call Center Manager i podnieś wydajność Twojego centrum obsługi klienta!

 

Napisz do nas

Na podstawie art. 32 ust 4 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, zwane dalej RODO Państwa dane przetwarzane są tylko do celów kontaktowych i nie będą udostępniane innym podmiotom niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Dane będą przetwarzane tylko i wyłącznie do momentu zrealizowania celu, dla którego zostały zebrane. Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych za pomocą formularza kontaktowego jest Firma "SOLVE Elektronika" z siedzibą w ul. Edukacji 48 43-100 Tychy Wybierając drogę kontaktu z nami za pomocą formularza kontaktowego, jednocześnie wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych takich jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres mailowy i telefon. Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Jeśli ktoś naruszy bezpieczeństwo Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.



 
 
pozycjonowanie stron bielsko