Notice: Undefined index: menu_buk in /var/www/vhosts/solve.qlc.pl/nowa/tpl/top_menu_3.php on line 17

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/vhosts/solve.qlc.pl/nowa/tpl/top_menu_3.php on line 17

Notice: Undefined index: menu_buk2 in /var/www/vhosts/solve.qlc.pl/nowa/tpl/top_menu_3.php on line 33

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/vhosts/solve.qlc.pl/nowa/tpl/top_menu_3.php on line 33
Slican Call Center

Slican Call Center

Zwiększ efektywność i jakość obsługi klienta z Slican CallCenterMAN

W świecie biznesu obsługa klienta odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy oraz utrzymaniu lojalności klientów. Dlatego też, niezastąpione stają się narzędzia i oprogramowania, które umożliwiają sprawną organizację centrum obsługi oraz efektywne zarządzanie ruchem telefonicznym. Wychodząc naprzeciw potrzebom firm, Slican prezentuje oprogramowanie Slican CallCenterMAN, które zmienia sposób, w jaki działają centra obsługi klienta, biura handlowe i serwisy.

Dlaczego warto wybrać Slican CallCenterMAN?

  1. Sprawne zarządzanie ruchem telefonicznym: Dzięki pakietowi oprogramowania call center w serwerach NCP, możliwe jest zorganizowanie ruchu telefonicznego w odpowiednie kolejki, co przekłada się na satysfakcjonujący poziom obsługi klienta.

  2. Analiza statystyk i parametrów: Oprogramowanie umożliwia analizę różnych wskaźników związanych z jakością obsługi klienta, co pozwala na efektywne zarządzanie i zwiększanie efektywności pracy konsultantów oraz handlowców.

  3. Zwiększona wydajność i satysfakcja klientów: Dzięki systematycznej analizie ruchu telefonicznego możliwe jest doskonalenie systemów call center, co przekłada się na zwiększoną wydajność i satysfakcję klientów.

  4. Bezpieczeństwo i zarządzanie nagraniami: Oprogramowanie Slican CallCenterMAN zapewnia bezpieczne i efektywne zarządzanie nagraniami telefonicznymi, co jest kluczowe dla profesjonalnego wizerunku firmy.

Korzyści dla Twojej firmy

  • Uniknięcie utraty klientów z powodu nieodebranych połączeń: Dzięki zoptymalizowanemu zarządzaniu ruchem telefonicznym firma może skuteczniej obsługiwać połączenia, co minimalizuje ryzyko utraty klientów.

  • Zwiększenie efektywności: Analiza statystyk i parametrów pozwala na doskonalenie pracy zespołu oraz optymalizację kosztów operacyjnych.

  • Profesjonalny wizerunek firmy: Dbałość o jakość obsługi klienta, efektywne zarządzanie ruchem telefonicznym i bezpieczeństwo nagranych rozmów przyczyniają się do budowania profesjonalnego wizerunku firmy.

 

 

Napisz do nas

Na podstawie art. 32 ust 4 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, zwane dalej RODO Państwa dane przetwarzane są tylko do celów kontaktowych i nie będą udostępniane innym podmiotom niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Dane będą przetwarzane tylko i wyłącznie do momentu zrealizowania celu, dla którego zostały zebrane. Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych za pomocą formularza kontaktowego jest Firma "SOLVE Elektronika" z siedzibą w ul. Edukacji 48 43-100 Tychy Wybierając drogę kontaktu z nami za pomocą formularza kontaktowego, jednocześnie wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych takich jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres mailowy i telefon. Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Jeśli ktoś naruszy bezpieczeństwo Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.



 
 
pozycjonowanie stron bielsko